Kızlar bugün karantinamız bitiyordu maskeyle yaklaşıyordm 2 gündür biz çok iyiyz ama öğlen beri kzıım ateşli 37.5 civarnda hafif inilti gibi ses çıkarıyo 52 günlük ne yapsam bilemedm şimdilk takipteyim. Bulunduğum yerde çocuk acil veya çocuk doktoruda yok başka şehire götrmem lazm😔 nane limon içtim meyve yedim ıhlamur içtim sütten geçer diye kemik suyuna çorba yaptm vitamn olsun diye önerinz varmı bana el kadar çocuğa bakamadım ☹️😞