Bozzzzy sabah 10 kalkış 10 30 kahvalti yapıyoruz tarhanali kraker yumurta salatalik domates .kahvalti bitiminde salon koltuk minderlerinden garaj yapıyoruz odadan akrabalarımız getirip 30 dk kadar arabaların rengi kapisi bagaji bunlar hakkında sohbet ediyoruz sonra üstümüzü sıkıca giyinip hava bi tık iyiyse parkda 15 20 dk oynayıp günlük eksikliklerimizi almaya markete çıkıyoruz evimin 2 bina yanında park var oraya bakiyoruz soğuksa sonra gelicez park diye baybay yapıyoruz. Eve gelip ogle yemeği hazırlığını beraber yapıyoruz mesela pirinci bulma tezgaha oturup tavaya yag dökme kolay işleri beraber yapıyoruz bi meyve veriyorum yemeği hazırlayana kadar 2 gibi öğle yemeği yiyoruz 3 e kadar evi süpürme yapıyoruz bunu da 2 supurge var birini oğluma veriyorum 3.30 4 gibi öğle uykusuna geliyor ben viledayi yapıp banyo temizlenecekse onu aksam yemege hazırlık yapıp banyo yaparım genelde 5.30 6 gibi uyanır yoğurt yeriz ceviz yeriz evde bisiklet veya scooter a bineriz antrem baya uzun kolay oluyor odasında kitap bakariz yada peluslarla oynarız koordinasyon oyunu bu ara dikkatini çekiyor onla zaman geçiririz 7.30 8 gibi babasi geliyor aksam yemeğine oturur yeriz 9 gibi kalkarız babasıyla biraz ps bakarlar yada çizgi film sonra Mısır patlatır veya meyve yeriz dus aldırıp uykuya hazırlık kitap okuyarak sarılarak masalla uyuma :)