Gecen yazmıştım 6 aylık bebegi hasta oldu diye burnu tikandığı için sürekli serum fizyolojik sıkıp aspiratörle cekiyodum azıcık kanlı sümük geldi sonra temizlemedim ben dün aksam doktora götürdüm burnunu yıkadılar bugün iki burun deligindende sürekli kanlı sümük geliyo neden acaba burun yıkandınktan sonra oluyomu öyle yada ben ne yapabilirim bilen varmı