Ssay Merhaba annemler sezeryan doğum yaptım 2 aydan sonra adet oldum bu ay gecikti doğumdan sonra adet dğzensizliği yaşadınız mı ? Gebelikten önce hep düzenliydi.
Yagizmomyy Ssay kuzum kimi çok uzun süre olmuyor kimi o an oluyor bu çok çok normal çünkü vücudun dengesinin oturması gerkiyor buda malesef günler haftalar yerine aylar sürebiliyor sakın endişelenme durumun gayet normal
dostumdostum Ssay ben 10.ayda oldum canım şlk adeti sonra oldum hep ama düzensiz şekilde. Mesela bende en sın 22 kasımda oldum daha olmadım test yaprım birşey yok hala olmadım ama şişkinim sinir basıyor arada 🙈🙈
Ssay Deletedmom_71 ozaman beklicez bakalım hiçbir belirti de yok adet öncesi gerginliğide yok üstümde 😀
Hacer3507 Ssay Bende iki aydan sonra oldum hemen adet şuan düzensiz bir ay oluyorum bı ay olmuyorum doktor biryil düzensiz olması normal dedi 6 ay oldu doğum yapalı hala düzensiz yani
Hacer3507 Ssay düzensiz olduğunda hamile kalma ihtimali yüksek oluyomus dikkat et korun demişti bana doktor