Gulumseyememdedim Genelde bütün hareketleri komik geliyor anne olarak tabii ama ben en çok emerken parmağınıda sokup beraber emmeye çalışmasına gülüyorum sanırım(4 aylık)😂 Sizde durumlar ne?😅
lanadelmiyav Gulumseyememdedim ben şarkı söylerken heyacanlanıp ağzını açıp gözlerini büyütüyor ve alkış yapıyor…. Çok eğleniyorum o haliyle 10 aylık olmaz üzere
Divayorgun Gulumseyememdedim bazen kendi yaptığı hareketler komiğine gidiyor. kahkaha atmaya başlıyor çok tatlı geliyor gözüme. 20 aylık👼🏻
tekboynuzluat Gulumseyememdedim Bende her hareketini komik buluyorum ama en çok sinirlenince bıcır bıcık kalın sesiyle konuşması birde diliyşe bölö bölö yapması😂😂 14 aylık kızım🥲🥰🥰
Bibebisgordumsanki Gulumseyememdedim havalar yeni sogumaya başladığında uyku tulumu almamistim kendi uyku setinin yorganini orttum ustune ve uyaninca o yorganla oynamasi o kadar tatlı ki. Sirf bu yüzden uyku tulumu almadım hala. 😅 6.5 aylik benim oglumda sizinki gibi parmakla emmeye calisiyo o da cok tatlı
Gulumseyememdedim Bibebisgordumsanki ay evet çok tatlı oluyolar ama korkuyorum öyle oynarken yüzüne çekip bırakcak diye🤭
Bibebisgordumsanki Gulumseyememdedim benim cok hafif bi yorgan hani biraz fazla kipirdasa ustunu acar zaten o yüzden cok korkmuyorum ama riskli tabi uyurkende kolunu yorganin disina atiyor 😅
homosapiens Gulumseyememdedim ben hayır dediğimde işaret parmanığı kaldırıp hıııııııı diye sallaması ❤️