lanadelmiyav Balyanak_annesi balkona koymanızın bir sebebi var mı? Dolaba da koyabilirsiniz bir şey olmuyor
Fatma69 Balyanak_annesi ben buzdolabına koyıyorum ama mayalı hamurı kabartma tozu nu okadar saat bekler mi bilmiyorum hava soguk balkonda da kalabilir
Feyzosunannesi Balyanak_annesi bence bişey olmaz bende geceden hamuru yapıp dolaba koyuyorum sabah şekil verip fırına sürüyorum
Balyanak_annesi Melekkerem dolabim küçük ve balkon dolaptan daha soğuk su anda kisin balkonu dolap olarak kullanan yalnız ben olamam herhalde 😅🤣
Mircet Balyanak_annesi olmaz hatta hamur dinlendiği için daha güzel olur maya poğaçalar buzluğa konulunca daha bi güzel oluyor
Koalina Balyanak_annesi Hamur konusunda bilememde balkon buzdolabında çok daha hızlı işlev görüyor, Yemek soğutma mayalanacak sütü soğutma hoşaf soğutma gibi gibi 😅