9 ay 8 günlük. Emzikle uyuyor. Çok nadir de olsa ağzından düştüğünde uyanıyor. Çoğu zaman da derin uykuya dalınca ağzından düşüyor. Burda bi postta iştahsızlık ve konuşma geriliği yaptığını okudum. Zaten bıraktırmak istiyordum. Nasıl bi yol izlemeli ne yapmalı anneler ?