DurununAnnesiiii serebro bundan 2 ay önce hepsi burada yapmıştı 2.bez 1 tl diye biz ozman slepy 136lı +112 li Beze 140 tl ödemiştik ozman uyguna gelmişti ama
aysenuuuuuur sunbaby bende sleepyi kullanıyordum aşırı pişik yaptı Molfix mantar yaptım malesef Prima kullanıyoruz 102 tanesi yanlış hatırlamıyorsam 250ye aldık
minikprensannesiiiii Banu43 Bizim millet sesini çıkarmaz canım ses çıkmadıkça da bu zamlar devam eder protesto edecekler ki o zaman görecekler
ktnzehra49 Hakcjrks biri 20 aylık biri 15 günlük molfix kullanıyorum zamlar bakalım hangi marka bezlere yöneltcek bizi
Hakcjrks ktnzehra49 bez değiştirme konusunda korkuyorum ya pişik alerji olur diye sonra alırım elim de kalır
ktnzehra49 Hakcjrks bende öyle düşünüyorum önce deneme amaçlı küçük paket alırım alırsam eşim pek yanaşmıyo bezi değişmeye ben değişmek istiyorum
serebro Hakcjrks sleepy extra 5no ama bu dediğim belki 3 4 ay önce ilk 2.si 1₺ kampanyasıydı sonra hiç böyle bir fiyat görmedim.