emirinannesii a 101 önceden güzeldi. Bezleri inceltti. Bir de çok beklediği zaman acayip kokuyor bez. Ben uzun süre kullanmadım. Son 2 aydır kullanıyorum, değiştircem artık. Gün içinde idare ediyor. Sabaha leş gibi kokuyor bez. Önceki kalitesi yok. Eğer siz beğenirseniz ekomonik paketleri geliyor. En ucuz, en uygun a 101in ekonomik paketleri oluyor.