Tatlican Ayca77 Bizim dr 1.dozu yapti kızım 1hafta susmadan agladi .Dr a soyledik 2.dozu yapmadı aslinda 1.de yapmamak gerekiyormuş
_YanakReisinAnnesii Ayca77 biz 2 dozunu da olduk alerji doktorumuz olabilirsiniz demişti herhangi bi yan etki yaşamadık çok şükür
Child41 Bizde ilk dozu yaptırdık dah neye alerjisi var belli değil acaba ondan mi yaptırın dedi bilemiyorum. Ama yapılınca da cok sukur bısı olmadı