Sulee_ doktorunuza danışmadan tabiki doğru değil. Fakat bazı bebekler oturma zamanları geldiğinde kendileri belli ediyor mesela kendini öne doğru atıyor vs. Hatta kontrole gittiğinizde doktorunuz oturması için bile 4. ayına girmeden önce egzersiz gibi hareketler yaptırıyor ellerinden tutup oturma pozisyonuna getirip geri yatırmak gibi. 4. aydan sonrada yavaş yavaş günde 10 dk kadar destekli bi şekilde oturtabilirsiniz diyor. Bizimki öyle oldu.. Ama dediğim gibi doktor kontrolünde geçilirse oturtmaya daha iyi olur. Youtube dan Osman Gönülal’ıda izleyebilirsiniz bu konuyla ilgili 😊