Gdizal Bebegim 5,5aylik meme ve mama aliyor ama aptamil cok gaz yapmaya basladi ictikten sonra karni gurul gurul 2numara sma mamaya gecmeyi dusunuyorum hangi sma kullanmam lazim ya da aptamilden iyi mi kullanan var mi ?
benkullanici07 Gdizal ne yönden iyimi diye soruyorsunuz icerik olarakmi doyuruculuk olarakmi. Ben sma kullandim doyurmuyordu birde hep yesil kaka yaptiriyordu genelde sma optipro yesil kaka yaptirir. Aptamilde cok kabiz yapiyordu ama yariyordu mama.
Deriin Gdizal mama kullanmiyorum kiz kardesimden ve yengemden biliyorum HIPP TEK GECERIM anne sütüne en yakin hipp suan kullanmiyorum oglum 2ay 19 günlük ama aldik duruyor köşede gerek duyarsam diye, denyin sizde
sunbaby benkullanici07 yaa bende sma kullanıyorum hep yeşil kaka yapmaya başladı doktor kan damlasındandır falan demişti hiç sma dan olduğu aklıma gelmedi hem süt hem mama gidiyoruz bizde optipro kullanıyorum ama günde sadece 2 kez falan anne sütü alıyor benim bebeğim kilo alımımız 1 ayda 400 gr oldu değiştirsem mi bende acaba mamayı ya birde 5. Aya girdik iştahsızlık başladı biranda
Gdizal benkullanici07 icerik olarak ve gaz acisindan da aptamik yariyor bebegime severek de yedi ama son zamanlarda cok gaz yaomaya basladi
Gdizal sunbaby yaaa bu yesil kaka olayini hic bilmiyordum ben gunde 2kez mama veriyorum smaya gecsem nasil etkisi olur acaba bilemedim smdi
Cookie Ben oğluma ilk aylarda Aptamil veriyordum çok gaz yapıyordu , Sma tavsiye ettiler onu kullanmaya başlamıştık gaz yapmıyordu
Sel Deriin mamanin paketini actiktan sonra 4 hafta icinde kullanmalisiniz. 4 haftayi gectikten sonra kullanmayin diyor. Her mamada farklidir muhtemelen ama kontrol edin
Deriin Sel yanlış okudunuz sanırım kullanmıyorum aldık duruyor yani hic acılmadı :) hipp acıldı taktirde ömrü 3 hafta