Merhaba anneler kızım 2ay 7günlük biberon asla almıyor dizinde almayıp bi yöntemle biberon aldı bebekleriniz emziriyorum ama nadir bi şekilde mama da veriyorum kaşıkla bi sağa dönüyor bi sola hepsi dışarda mamanın dökülüyor
emzik de almıyor beni çok zorluyor oğlum almıştı kızımla arabada yolculuk ölüm gibi bi hastaneye bile gitsek zangır zangır ağlıyor tok olsa bile illa meme ağzında beklicek acaba mama kaynaklı mı biberon almıyor yada biberon mı sevmiyor cünki emzik tutturmaya çalışınca kusuyor