SGeceC Ayni benim bebekte öyleydi ikibucuk aydan sonra 5 güne bir yapmaya başladı ben de başta korktum benim de ilk bebeğim fitil aldım eczaneden ama çocuğun karnı yumuşak,alttan gazı da güzel çıkartıyor olunca bekledim bende senin gibi kulak çubuğu vazelin herşeyi denedim yapmadı 5 gün geçti yaptı bazı bebeklerde böyle