Benim bir tanıdıgimin cocugu da öyle ama annesi alıştırmadı onun bir hatali tutumu yok..Bir evin icinde 6 kisiler illa ki acik oldugu ana denk geldi aa ucaga bak aa arabaya bak derken cocuk tv siz yemez oldu çok zor gercekten peki kapatsanız pencereden etrafi seyrederken yedirseniz ? Benim kizim da mama sandalyesinde durmaz karsima oturtur yediririm tv aciksa önüne otururum biraz al bak desem aninda kapacak, ben de korkuyorum alişacak diye zora zaten bizler bile tv karşisinda otururken bir seyler yeme ihtiyaci duyuyoruz aksamlari tv izleyip cay kahve icerken bile kotu örnek oluyoruz aslında bizlerden goruyorlar ee icmeden de olmuyor.Annelik tam olarak ne yaparsam yapayım dogrusunu yapiyormusum gibi hissetmeme hissi bence 🙈😒