[silindi] Kızlar merhaba 26 günlük lohusayım ve normal doğumdan beri felaket kabızlık çekiyorum duphalac içtim doktor tavsiyesi ile fitil attim (anlık iyi geliyor) kayısı hoşafı ictim bana mısın demiyor cok canım yanıyor ıkınmakta istemiyorum dikişlerim çok sükür düştü 2 taneydi ama yinede korkuyorum canım yaniyor var mı benim gibi olan ne zaman geçer bu ya😔
Zumrab [silindi] geçmiyor benim 3 aylık oğlum var hala çok zorlanıyorum ve gaz problemim aşırı doktoruma sorduğumda genel cerrahiye git dedi hala geçmedi biliyorum nasıl olucak 😔
Demirac19 Kesinlikle bol su için günde en az 3 litre hem süt icin de iyi ve karpuz, domates, salatalik, ceviz tüketin. Ayrica bir bardak ilik su icersine 1 yemek kasigi zeytin yagi koyup icebilirsiniz.
[silindi] Demirac19 karpuz bebekte gaz yapıyor diyorlar ya yemeye korkuyorum dogruluk payı nedir yoksa bol bol yerim iyi gelcekse kabızlıga bana cok sacma geliyor gaz yapması🤔