Eliztosss size de geçmiş olsun. Okula giden abisi var, ondan kaptık. Bebeğim 3 aylık olduğu için doktor burada bizim gözetimimizde olsun dedi. İyi ki kalmışız evde panik olurdum tek başıma. Çünkü öksürünce tıkanıyordu sürekli. Hastanede bir ilaç verdiler o iyi geldi ama geceleri hala öksürüyor. Ne kadar korusak da bi şekilde kapıyorlar. Rabbim bizlere bağışlasın inşallah🙏🏻