Memnun olan var mı hanımlar? Yanlardan fermuarlı olanlar patlıyormuş oralardan sanırım. Yeğenime almayı düşünüyorum doğuma az kaldı ama kızıma aldığım zaman 2700 olan model dün e bebekte 4bin liraydı Online alayım diyorum ama bu sefer de hiç görmeden alsam nasıl olur diye düşünüyorum abim de tayinci sürekli tayini çıkıyor o yüzden park beşik uygun gördük en azından 4 sene kullansın istiyorum sağlam ve memnun kaldığınız varsa link atabilir misiniz ?