Selam dostlar, yorgun bitkin uykusuz gecelerden sesleniyorum. Bebeğim 22 aylık bu aya kadar inanın çok zorlu bir emzirme dönemi atlattık, doğduğun günden bu yana kolikliği zirvede yaşayan bebeğim memede büyüdü desem yeridir. Ben aşırı özveriyle hala geceleri saat başı uzun uzun emziriyorum hep 2 yaşa kadar dedim ve direndim pişman değilim. Ama çok yıprandım ve artık görüyorum ki onunda deliksiz uykulara ihtiyacı var. Sonuç olarak bana akıl verin ben nasıl sonlandıracağımı bilmiyorum 🤷♀️kafasını dağıt arasını aç falan demeyin çünkü aşırı inatçı asla istediği şeyden vazgeçmeyen bi bebek. Ayrıca gün içinde zaten uzağım çalışıyorum ama gece fazlasıyla acısını çıkarıyor. Gece sürekli uyanıp uzun uzun emmek istiyor. Tavsiyelerinizi bekliyorum 😢