Ben estetik olmak için muayeneye gittiğimde doktor kontrol etmiş ve burun etlerin büyümüş demişti, zaten darbeden kaynaklı bir burun sıkıntım vardı, doktorum darbe düşme ya da operasyon sonrası büyüme olayıyla sık karşılaştıklarını söylemişti, estetikle etleri de küçülttüler ama doktorum uyarmıştı muhtemelen tekrar büyür diye ve büyüdüğünü zannediyorum çünkü nefes almam eski performansında değil maalesef. Ameliyat olalı 6 yıl oldu.