Kızım 11 aylık oldu hep uykusu güzeldi bu ara odadan her çıktığımda ağlıyor yanıma geliypr aplıyor ksrnı tok altı temiz uykusunu aldı ama sürekli böyle gece uykusuna yatırcağıdma sürekli bi sağa bi sola öf pöf sürekli böyle uyumak için ağlıyor uyuturken canıma okuyor 1 saattir sallıyorum babasına verdim şimdi delircem sandım neden böyle olur 6 dişi var bu arada