Anneyimbennnnn23 Geçmiş olsun. Ateş çok çıktığı için üstüne sadece uzun kollu zıbın ve alt pijama giydirdim, kombiyi kıstım, dönüşümlü olarak dolven ve calpol verdim. Kızım banyodan nefret ediyor zaten çok ağladığı için suya sokamadim ama sürekli ateşini kontrol ettim.