BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Elemim serum fizyolojik su oluyor ya flakon deniliyor galiba yanlış yazmadiysam .burnuna sikiyorsunuz o hem açıyor hemde genzini temizliyor .ben öyle yaparım genelde. Birde yatırırken biraz başını yüksek yatırın daha rahat nefes alır verir.