Kader_0109 Oglumunannesiyim bizim ilk iki aşıda ateş olmadı ama 4. Ay aşısında hafif ateş ve huysuzluk halsizlik vardı.
Erva23 Oglumunannesiyim evet 2 tane oluyor ama bende haftaya gidecem ateş olayı da bebekten bebeğe değişiyor