Tortilla_ Smghrpr Benimki 70*110 du 9-10 ay anca yattı. Çok deli yatıyor yer yatağı yaptım. Bu sene tayinciyiz oda yaparım insallah diye düşündüm
Elif1010 Smghrpr Bebeğim yatmadı yer yatağı daha geniş geldi ama duruyor evde geçen arkadaşımın 2 yaşında ki oğlu çok rahat sığdı
MelinayAsel29 Smghrpr 60 kucuk degil mi kollarini acarak yatsa carpar kenarlarina diye susunuyorum gerci bizimki de 80×120 genede donerken çarpıyor 20 aylik