Hanımlar oğlum 2 gün sonra 1 yaşında olacak. Bizim oranın göğermiş peyniri olur bilirsiniz🤤🤤 ben bayılırım tereyağı peynir çay, bu üçlüyle hiç bıkmadan her gün kahvaltı edebilirim. Neyse oğlum da görünce bakardı hep, birazcık verdim çok ama çok az. Bayıldı resmen çocuğum 😂😂 çok iştahsız bir bebek, bu peyniri sevmesine de çok şaşırdım. Bu peyniri veren var mı bebeğine? Bir zararı olur mu acaba🙄 gerçi olsa bize olurdu, bizde bununla büyümüşüzdür.