Derya341986 Arkadaşlar covid oldum ateşim 38.5 ne kullansam parol kullandım ama etki etmedi oğlumun da hafif ateşi var ve kusuyor
Milagrosoreiro Derya341986 Benim de öyleydi 2 gün ateşim hiç düşmedi Parol içiyodum ama yine de düşmüyordu malesef.Ilık duş alın Parol alın başka yapacak bişey yok gibi gözüküyo
Kuzucugunannesi Derya341986 bnm ateşim 40 lara kadar yükseliyordu serum taktm evde en son parol flakon ama smra yine ayni oluodu
Cnnirmm Derya341986 ayaginiz altina limon surun baya hatta corap limonlu ates icin iyi ama inip cikiyo zaten
Derya341986 Milagrosoreiro teşekkür ederm oğlumunda ateşi düşmüyor heralde bir iki gün sürecek minoset biraz iyi geldi gibi
Semasvc Derya341986 benim kızım ve oğlum da baya ateslendi ates dusurucudisinda bisey vermedik kızım özellikle 39 üzerindeydi atesi
Semasvc Derya341986 normal benim bi haftadan fazla sürdü 38.5 civarındaydi hep sadece bi gün çıkmadı o günde evde serum taktik ama sonrasında yine çıktı Ekim ayında geçirdik bizde
Derya341986 Semasvc çok geçmiş olsun bende minoset içince iniyor böyle devam edicez anlaşılan sağlık olsun da tabi
Derya341986 Kuzucugunannesi çok geçmiş olsun gerçekten çok enteresan bir virüs hiç bir hastalıkta bu semptomları yaşamadım. Dün pozitif olduğumu öğrendim dün ateşiö vardı bugün yoktu akşam yine çıktı ağrılar başladı 🥺 bir kaç gün sürecek anlaşılan 7 gün karantina olması da cabası
Derya341986 Kuzucugunannesi çok minik de öksürüğüm var ama bakalım 4. günden sonra semptomlar azalacak gibi okuyorum umarım öyle olur
Kuzucugunannesi Derya341986 aynen oyle sizede cok gecmis olsn biz ağustos ayinda gecirdik esim saglikci die ondan kaptım
2lokummannesiii Derya341986 7 gün sonra bulaştırıcılığı yok herhalde bundan önce 14 gün 14 gün diye bas bas bağırdılar. Aklım almıyor açıkçası bu kararları. Neye inanacağımızı şaşırdık. Umarım iyi olursunuz.
Kuzucugunannesi Derya341986 öksürürük icinde kekik çayı yapip içine ceyrek limon sıkıp ic canm geçiyor
Derya341986 Cnnirmm teşekkür ederim inanın ilk kez yaşadım, çevremde yaşayan da yok endişelendim normal bir durummu diye.
Cnnirmm Derya341986 haklisin tabi grip gbi klasik bol sarimsak sogan ye varsa bal oksuruk varsa aci ama su karabiber bal ise yariyo bol su meybe
Derya341986 Benimoykum ben de parol hiçç etki etmiyor minoset içtim dün o düşürmüştü zararlı değil dediler ama umarım öyledir 😞😞
Derya341986 Cnnirmm çok teşekkür ederim soğan sarımsak pek yemedm açıkçası onları da tüketecğim mutlaka 🙏🏾🙏🏾
Derya341986 2lokummannesiii çok teşekkür ederim. İnanın akıl tutulması bu durum, ayrıca sağlık kuruluşlrından ne arayan var ne soran iki gündür iş yerine verebilmek için rapor için uğraşıyorum, en son sağlık ocağına gidip alacaktım.