sademinannesi Yavrum sen iyi misin? Aşağılık kompleksin falan mı var? Sana bi şey diyen olmadı, kendini, tahsilini öven de yok ortada. Cahillik, en bilgili falan? Hayırdır? Sen sataşıp kıyaslamaya başladın. Hemen doktordan iyi mi bileceksin moduna geçtin. Hangi tıbbi bilginle bu yorumu yapıyorsun dedin. Burada herkes tıbbi bilgisiyle mi yorum yapıyor? Ya da sen hangi tıbbi bilginle yorum yaptın? Sen burada boş işlerle uğraş derken senin de burada benimle yorumlaşıyor olman da komik ama yine de sen bilirsin. 😄 Ben de şunu eklemeden geçemeyeceğim: Ben seni ve yaşantını eleştirmedim çünkü seni tanımıyorum. Ama sen maşallah benim dünyamın küçüklüğünü bile biliyorsun. Mesleğimi karıştırıyorsun aklınca falan ama … Daha seviyeli yorumlar yap lütfen. Konuyu saptırıyorsun. Kişisel laf sokmaya ve aşağı çekmeye gelecekse konu benim de var aklımda bi kaç bi şey ama çok bozulursun. O yüzden tanımadığın insanlar hakkında özel yorum yapma. Buradaki yorum üzerinden yorum yap. Yoksa laf söylersen laf işitirsin. Üzülürsün. Son ikazım olsun. Senin gibi çirkinleşmemek adına yutuyorum çünkü özel hayatın beni hiç ilgilendirmez. Büyük dünyan da…