Eylulum3 Canım hangi tip derece kullanıyorsun? Temassızla ölçtüysen yanlış çıkma ihtimali çok yüksek. Benim de oğlumun ateşi var 2 gündür dereceler sinir ettin beni. Kol altından ölçümde 37.5, kulaktan ölçümde 37 ateş başlangıcı demişti doktorumuz. Kol altından örnek vermek gerekirse 37 de Üstünü hafiflet, 37.5 da ilaç ver, 38 ve üstü için duş aldır dedi.