Kızlar hamileliğimden önce lazer e başlamıştım tüm vücut. Birinci seanslarından sonra hamile kalmıştım. Hastane bana 40 ından sonra tekrar başlayabilirsin demişti ama tabi daha fırsat olmadı bebeğim 3 bucuk aylık oldu. Tekrardan başlasam bi sıkıntı olur mu