Ben de preaklempsi ile doğum yaptım dogumdan bir hafta sonra dikiş yerlerinde kanama olduğu icin hastaneye tejrar yattim tavsiyem dogum sonrasında cok dikkatli olun dikislerinizzi zorlamayın kanamaya meyilli oluyormus gebelik zehirlenmesi yaşayanlar hatta doktorunuz gerek görmese bile hastanede 2. Gun kalmayı siz teklif edin ben ilk günde taburcu oldum ama evdeki yatak hastane yatağı gibi olmadığı icin yatıp kalkarken bile zorlandi dikişlerim. Özetle doğum sonrası cok cok dikkat edin kendinize geçmiş olsun