Ishakpasa çok geçmiş olsun öncelikle. Bizde yeni atlattık. Kızım ard arda diş çıkardığı için ve bu dönemde yeşil kaka ve ishali olduğu gün ilklerde suphelenmedim. Ama 2 günde kaka sayısı artmaya ve kusma ile başladık güne. Dr gittiğimiz de rota olduğunu öğrendik. Reflor probiyotik verdi ama kızım neyle karistirirsam karıştırayim tadını alır almaz kustu. O yüzden kullanmayı bıraktım. Sürekli emzirdim. Çoğu gıdayı yemeyi reddeddi. Ağzına azıcık büyük bir ek gıda gelsin oguruyordu. Sadece muz ve pirinç çorbasını kabul etti. Muzu iyice püre yaparak, pirinç çorbasını da yoğurtlu ve çok az nişasta katarak yaptım. Yoğurt sade asla yemiyor. Kızım su içmeyi sevdiği için tek şansım oydu.surekli su içti. Alıştırma bardağından sıkildiginda normal bardakla verdim. Sanırım tek çözümü bol sıvı gıda. 9 gün falan yoğun ishal.oldu. günde 7-8-9 değişiyordu. Sonrada bir anda kesildi. Ama baya sizin için yıpratıcı bir süreç. Mutlaka her degistirmede de pişik kremi öneririm. Allah yardımcınız olsun acil şifalar inşallah