Sevgili anneler merhaba, bu zor günler geçsin istiyorum artık perişan oldum. Gecem gündüzüm birbirine girdi. Bebeğim doymuyor mu bilmiyorum 🤷🏻♀️ Henüz 20 günlük emerken ısırıyor ve memeyi çekmeye çalıştığımda bildiğiniz sündürüyor. Bunu yaşayan var mı? Çok canım yanıyor bildiğiniz meme uçlarım beyazlaşmaya başladı. Öyle ki dayanamayıp mama vermeye başlayacağım. Yardımcı olun lütfen. Sürekli ağlıyor, bi yarım saat önce 70ml sütü çektim verdim ama hala mızır mızır yetmiyor mu sütüm acaba? 😭😭😭Aslında kilo alımında sorun görmedi ebe ama bilemiyorum gerçekten dayanamıyorum 😟