Seda0651 Bebeğim uyku saati geldiği zaman gece de gündüz de aşırı ağlamaya başlıyor hamak deniyorum beşik ayakta kucakta her yolu deniyorum en son ağlaya ağlaya uykuya dalıyor zorla. Daha 3 aylık her uykuda aynı
Seda0651 Xxxyyy07 1 saat olunca deniyorum olmuyor 1 buçuk saatte demiyorum olmuyor. Doktorum 1-1.5 saatte yatır dedi olmiyor
Xxxyyy07 Seda0651 1.5 saati gecirirseniz zaten uyumaz huysuzluktan. Bence 1 saat 15dk da uyutmayi deneyin. Ben de cok ugrastim sizi anliyorum. Bence 1 saat 15dk da emzirin, emerken uyumuyorsa emmesi biter bitmez uyutmayi deneyin o zaman cok mayismis olur.