Derya2118 Golden goat ,hipp , bebelac gold… Ben sade bebelac kullandım iyi değil sanki kokusu falan gaz yaptı ayrıca 3u iyi deniyor ama bilemedim size sormak istedim 🥰 42 günlüğüz bu arada 😋
Btlervtgr Derya2118 Evet öyle söylüyorlar ama bizde hiç gaz yapmadı şükür 🙏🏻 doktorumuzun tavsiyesiyle başlamıştık zaten
Derya2118 Haticegizemmm ben anne sütüyle besliyorum aslında çok zor kalırsam mama veriyorum mamada gaz yaptı
Haticegizemmm Derya2118 tabiki bende anne sütü veriyorum 6 aylık olduk bikaö psikolojik sıkıntıdan sütüm azaldı zayıfladı kızım o yüzden hip aldık tekrar ve hiç bi sıkıntısını görmedim, eşimin askeriyede ki arkadaşları da sormuş hip alın dedik bize dua ediyorlar şimdi 🤗 sezeryanla doğum yaptım 3. Hafta süütüm az geldi malum lohusalık falan o zaman bi kere hip aldık çok ağlıyordu iyi geldi sonra bıraktık falan karışık biraz ama özet plsrak hip çok daha iyi 👍🏻
Elif_mira20 Derya2118 canım resim göndermeyi bilmiyorum burdan ama hıpp organıc 1 numara kullanıyoruz canımn
nidas_mom Derya2118 hipp Combiotic tavsiye ederim güzel kilo aldırıyor ve çok rahat gaz çıkarıyor bebek. Sadece kabızlık sorunu her mama gibi bunda da olabilir o durumda da doktorum günde 3 kereye kadar mamasına bikaç damla zeytinyağı damlatabilirsin demişti
aabcdefaaa Derya2118 Bebelac Gold derim susarım. Bebeğim çok gazli bir bebekti sürekli kabizdi bu mamayı kullandıktan sonra gaz problemi sindirim sorunu yaşamadık sürekli ağlayan bebek gitti sessiz sakin biri geldi 😅
cekoslavakporseleni Derya2118 doğduğundan beri hipp kullanıyoruz, sindirimi çok kolay bir mama. Hiç gaz kabızlık en ufak bir sorun yaşamadık. Umarım sizin bebeğinize de iyi gelir 💕