Nurkymz doktorumuz henüz çok küçük olduğu icin negatif görünen besinlere tepki verememiş olabilir dediği için tüm besinleri kontrollü olarak 3er gün kuralıyla yiyip yediklerimi not ediyorum neye tepki verirse üstünü çizip onu da yemeyeceğim. 15 günde bir kontrole gideceğiz. İyi bir alerji doktoru bulmak çok önemli