sademinannesi Mnlannesi portakal asitli bit meyve olduğu için 1 yaşından önce önerilmiyor ve pişik yapma olasılığı da mevcut
Egenin_annesiyim Bence bi zararı yok oğlum 4 buçuk aylıkken ben verirdim çok ta severek emerdi bi zararını görmedim..