Kub_ Kızlar 4. Ay aşısından sonraki gün spaya götürmeyi düşünüyorum da aşıdan sonra su sıkıntı oluyor mu
sademinannesi Kub_ genelde 1 gün yıkamayın deniliyor ama ben 2 ya da 3 gün bekledikten sonra yıkıyorum
Bebegimm1 Kub_ 2.ay asisi 3 gun yikanmiyor 4.ay asisinda ertesi gun yika demisti ebe ama yaz ayi oldugu icin cok sık terliyordu gunde 2 3 kez duş aldiriyordum. aşi yerlerine su gecirmez bant koyup yikamistim mecburen siz aşı gunu yine de sorun
Yasolinne Kub_ Canım spa’yı bilemeyeceğim suda biraz daha uzun süre kalıyor sonuçta ama banyo yaptırabilirsin. 2 aylık aşısı BCG dışındaki aşılar için banyo engeli yok. Her aşıda ekstra soruyor olsam da bir kere geneli için de BCG sıkıntı sadece demişti aile hekimliğindeki ebe. Aşı konusunda aile hekimliğindeki ebelere daha çok güvenirim ben açıkçası çünkü uzmanlık alanları bebek ve aşı takibi. :) Sonra da araştırdım zaten öyleymiş. Ben hep aynı gün yıkadım hastaneye gidip geldiği için rahat edemiyorum. Hiç bir sorun yaşamadım.
agatha 2.ay aşılarında BCG de olduğu için banyo önerilmiyor. Fakat 4.ay aşıları içinde BCG yok, bu yüzden banyo kısıtlaması da yok. Ebemiz yapabilirsiniz demişti. Bebeğimi aynı gün yıkadım, bir sıkıntı olmadı çok şükür.