Afram96 Merhaba kizlar kizim 3ay 4 gunluk bu siralar durup dururken ikiniyor kakasi olmamasina ragmen yeni huy edindik yine😒 doktorumuza yazdim hemen olabilir donem donem dedi yapan bebisler var mi niye yapiyir acaba 🤷🏽♀️
Durumun Afram96 benim bebeğim 5 gün sonra 2 aylık olucak doğduğundan beri kakası olmadığı halde bile ıkınma inleme var yani 😉