Merhaba kızlar yardımcı olursanız sevinirim. Öncelikle bebeğim 5 ay 4 günlük…kusmaları başladı ve bugün doktora gittik tahliller yapıldı temiz çıktı ve doktor reflü diyebiliyorum mamayı değiştireceğiz ve eğimli yerde yatırıp bir ilaç yazdı. Bize verdiği 3 mama markası var onlardan birini kullanın dedi. Bulması zor hangisini bulabilirseniz onu alın dedi.
MAMA MARKALARI
Bebelac ar mama
Aptamil ar mama
Evolvıa ar mama
Bugün eczanelere baktık aptamil ar bulamadık ve Erolvıa aldık ama mama erimiyor pütürlü ve kokusu da güzel değil bilemedim siz hangisini önerirsiniz bu 3 markadan ve uygunu hangisi tavsiyelerinize ihtiyacım var ?