NaraMasal bizimde kan idrar röntgen çekildi hepsi temiz çıktı, serum takıldı ateş düşürücü verildi. Ateşi inatçı ateş değildi düştü şükür. Bana doktor pcr testini hastanede beklememiz gerektiğini söyledi ona göre yatış vericm dedi. Biz bir ay öncede hastanede yattık başka bir virüs yüzüne fobim oldu oyzden imza verip çıktım doktor da eğer önemli bişi olsa imzayla bile çıkarmam zaten dedi eğer düşmeyen ateş öksürük ve iştah kaybı olursa hemen geliyorsun dedi oyuzden çıkış verdirdim kendime