Senaasd
Tam 37 haftalıktım gece 23:30 da nişam geldi gece 2 gibi suyum geldi sancılarım 10 sonra 7 sonra 5 dk ya indi bir yandan da kananam vardı biraz. Sabah 7 de hastaneye gittik.
Sancım var ama açılma ilerlemiyordu öğlen suni sancıda verdiler akşam üzeri kalçama bi iğne yaptılar rahmi yumuşatacak dedi ebe sonunda akşam 20:19 da doğum yaptım. Az daha doğmasaydı acil sezaryen olacaktım.
Halbuki 35 haftalıkken açılmam vardı doğum yapacağım gün ise o sancı ile 1,5 cm anca olmuş suni sancı ile bile zor açılmam oldu.