Sevde01 molfix kullanmadim ama farkli marka denemelik kulot bez almistim hic memnun kalmadim buyuk almama ragmen gobegine iz yapmisti ve pisik kremi surmek işgence gibiydi kulot bezi giydirene kadar krem kalmiyordu popoda en guzeli cirtli bez aldigimi da kullanmamistim bezi giydirmek icin altini komple cikarmak gerekiyor