nurfur Henüz yeni doğum yaptığınız için kendinizi yetersiz ve de beceriksiz hissedebilirsiniz, bu süreçte böyle hissetmeniz normal olsa da gerçekte böyle değilsiniz. Benim de doğum yaptığım ilk gece hemşireler de beni darlamıştı resmen. İlk hafta sütüm tam anlamıyla gelmedi sonradan arttı. Ancak zaten ilk zamanlar bebeğin midesi küçücük olduğundan sizin sütünüzün az gelmesi de normal olurmuş diye okudum. İlk zamanlar mama takviyesi yapabilirsiniz ancak emzirmeye devam edin, bırakmayın. 1-2 saatte bir emzirin. Yani önceliğiniz emzirmek olsun mama sonra gelsin. Bebeğim doyacak mı kaygılarıyla emzirmeyin bi de. Emzirirken okşayın. Bebeğinizin eldivenleri varsa çıkarın eli teninize değsin. Mümkün olduğunca ten tene temas edin. Bebeğinizin başını öpün koklayın. Bunlar süt üretiminde çok etkili. Çünkü sizin süt üreten hormonları bu saydıklarım harekete geçiriyor. Siz elinizden geleni yapan güzel bir annesiniz. Bu süreç çok zor geliyor insana. Lütfen kendinize yüklenmemeye çalışın 😍