Merhabalar😊 Oğlum 7 aylık emeklemeye çalışıyor. Çorapsız daha başarılı oluyor tabi ve devamlı çoraplarını çıkarmamı istiyor. Çıkarmazsam kızıyor, veya kendi çıkarana kadar uğraşıyor 😅 evimiz ara katta, ev sıcak ama zemin yinede soğuk. Devamlıda parkeye çıkıyor. Üşütür veya çok fazla gaz sancısı olur diye endişeleniyorum. Sizler ne yapıyorsunuz. Teşekkür ederim şimdiden😊