isabel https://resimyukle.io/r/sr5iXZeLYw
6 aylık ben denemedim ama 8.9 gibi alıştılar pipetliye. Çok daha rahat ve dışarda özellikle hijyenik oluyor. Bahsettiklerimin fotoğraflarını attım. En sağdaki Chicco. Büyük oğlum okulda kullanıyor şuan. Daha hiç akma dökme yapmadı. Yanındaki yeşil avent. Dikkatli kapanmazsa akıyor yanından. Bunun küçüğü falanda birçok kez aldım hepsi aynı sorun. Fiyatına göre iyi değil bence .Soldan ikinci aventin alıştırma bardağı. O mavi kapak aynı sizin bahsettiğiniz gibi. Asla takılı durmuyor. Dokunsan çıkıyor Dışarda hiç hijyenik değil. Evde veriyorum ama sıkıntı oda. Eline alıp sallasa su akıyor aşağıya sallamayla. Evde sağlam daha öylesine kullanıyoruz yani. Ama en soldakini ikeadan aldım. 5 TL gibi komik bir rakama. Kapağı sert ve çocuk asla açamıyor. Sallamayla hiç dökülmüyor. Ağzı korumak için kapağı yok. Bu yüzden dışarda olmaz. Ama ev için çok ideal. Bu ikeaninki de gayet güzel.