BenMathilda ben ısrarla sormama rağmen başka ilaç veremeyiz sadece parol kullan dedi ben kendim de hemşireyim artık kafamdan antibiyotik krem kullandım sonra da baktım olmayacak resmini çektim aile hekimimize resmini gösterdim oda bi antibiyotik verdi şimdi rahatlamaya başladım ama hayla acı hissi var yanlız şişlik inmeye başladı canım 🙂