Aselemine27 Kızlar 2 aylık bebeğim 2gündür biraz ateşi vardı şurup fln verdim şuan iyi hastaneye götürmedim sesi kısıldıgını farkettim ağlayınca eskisi gibi çıkmıyor sesi neden böyle üşüttü mü acaba
Milagrosoreiro Aselemine27 Daha çok küçükmüş.Neden hastaneye götürmediniz?Ateşi kaç derece?Ben olsam götürürdüm kulaklarına boğazına falan bakıyo doktor
Emel38 Aselemine27 götürün.aynisini bizde 4-5 aylıkken yaşadık.sesimiz değişti.meger enfeksiyondan dolayiymis.cigerlere inmiş.igne ile şükür düzeldi..
Aselemine27 Emel38 yarın götürsem geç mi kalırım şuan götürememde ne iğnesi tek seferlik mi bi kaçtane mi