Bugün 3. Ay aşılarımızdan rota virüs ve menenjit aşılarının ilk dozunu olduk ve bu aşılar olmadan önce doktorumuz calpol içirmişti öncesinde şimdi 1 saat önce ateşi 37.4 iken bi çay kaşığı kadar yine calpol verdim 1 saat geçmesine rağmen ateş 38.2 oldu ılık duş aldırdım bi düştü şimdi yine 38 lerde ne yapmam lazım kızlar lütfen yardımcı olun tecrübelerinizi yazın çok korkuyorum ilk bebeğim üstünü nasıl giydirmeliyim neler yapmalıyım şu an elim ayağım dolandı çok üzülüyorum