Prensessannesi1905 Bebeğim 8 aylık biri 5 kutu aptamil pregomin As getirdi sizce normal bebeğime kullanabilir miyim kullanan var mı bebegimin herhangi bi alerjisi yok sadece kabız oluyor arada bir sizce kullansam bir şey olur mu acil bakar mısınız